بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی

داوطلبا با استفاده از بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی ۱۴۰۰ می تونن از اهمیت دروس مختلف نسبت به بررسی سوالات کنکور سال های قبل آشنا بشن و بدونن برای کدوم مبحث باید وقت بیشتری برای مطالعه بذارن و برنامه ریزی دقیق تری برای کنکور داشته باشن .



اگر به دنبال کسب رتبه برتر در آزمون سراسری رشته انسانی هستید از بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی غافل نشین. یکی از مهمترین آزمون هایی که هر فرد در دوران تحصیل پیش رو داره کنکور سراسریه مهمترین راهی که باعث موفقیت شما در این آزمون می شه علاوه بر یک برنامه ریزی اصولی و صحیح، اطلاع از بودجه بندی هر کدام از دروس عمومی و تخصصیه.

درس ریاضی در رشته علوم انسانی، اهمیت ویژه ای داره و زدن درصد بالا از این درس در کنکور تاثیر زیادی در بالا رفتن تراز و رتبه داوطلبا داره. بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی قدم مهمی برای موفقیت در این درسه و باعث می شه شما تمرکز بیشتری بر روی دروس پر اهمیت و پر تکرار داشته باشین و وقت بیشتری برای مطالعه این مباحث اختصاص بدین. بهم همین دلیل در ادامه این مقاله بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

 

بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی ۱۴۰۰

بودجه بندی درس ریاضی متقاضیان گروه آزمایشی علوم انسانی رو در خصوص نحوه طراحی سوالات و تعداد سوالات از مباحث کتاب آشنا می کنه. در واقع اگه آزمون های سال های گذشته رشته انسانی رو مطالعه کنین حتما به روند خاص و مشخص طراحی سوالات در درس ریاضی و اهمیت مباحث مهم پی می برین .

ممکنه داوطلبا زمان زیادی رو صرف مطالعه مباحثی کنن که در کنکور های سال های قبل هیچ سوالی ازش مطرح نشده باشه و عملا وقت خودشون رو هدر بدن. شما با بررسی بودجه بندی درس ریاضی متوجه میشین که کدوم مباحث برای طراحان سوالات کنکور رشته انسانی اهمیت بیشتری داره. حالا در جدول زیر بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

بودجه بندی ریاضی کنکور انسانی 1400
مبحث تعداد سوالات مبحث تعداد سوالات
عبارت گویا 2 سوال احتمال  3 سوال
معادله گویا  1 سوال گزاره 1 سوال
تابع 6 سوال دنباله 3 سوال
آمار  4 سوال    

 

بیشتر بخوانید: بودجه بندی کنکور انسانی

 

 

 

 

 

اهمیت بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی ۱۴۰۰

همه داوطلبان کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم انسانی از اهمیت بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی مطلع هستن، چون ضریب بالای این درس در نتیجه کنکور تاثیر زیادی داره. اگه داوطلبا از همون ابتدای شروع مطالعه و برنامه ریزی، طبق بودجه بندی درس ریاضی رو مطالعه کنن و بر روی بخش های پر تکرار تمرکز بیشتری داشته باشند درصد قبولی اون ها خیلی بیشتر میشه.

داوطلبا می تونن با یک برنامه ریزی دقیق مباحث رو به صورت مفهومی یاد بگیرن و در دوران جمع بندی مباحث پرتکرار و پربازده رو بیشتر مطالعه کنه  و با تکرار این مباحث به نتیجه دلخواه برسه .

بیشتر بخوانید: جمع بندی کنکور سراسری

اگه در سال های قبل موفق به قبولی در رشته دلخواه خود نشدین توصیه می کنیم برای شرکت در کنکور 1400 حتما از بودجه بندی ریاضی کنکور انسانی برای مطالعه اصولی تر استفاده کنین و تمرکز و دقت خود بر روی بخش های پرتکرار درس ریاضی بذارین.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی ۱۴۰۰ جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین . هم چنین با عضویت تو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو می تونین از همه اخبار مربوط به کنکور سراسری مطلع شده و حتی با برنامه هفتگی که کارشناسای تحصیلیکو براتون در نظر گرفتن پیش برین و برنامه ریزی کنین .

در ادامه بخوانید: مشاوره تحصیلی کنکور

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم با مباحث پر تکرار درس ریاضی آشنا بشیم ؟

✔️ برای اطلاع از مباحث پر تکرار می تونین از بودجه بندی این درس کمک بگیرین که این بودجه بندی در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ بودجه بندی درس ریاضی چه کمکی به داوطلبا می کنه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم ، داوطلبا با استفاده از این بودجه بندی ها می تونن مباحث مهم رو بشناسن و برنامه ریزی دقیق تری انجام بدن .

3- ✔️ چه جوری می تونیم درصد بالایی از درس ریاضی کنکور انسانی داشته باشیم ؟

✔️ یکی از راه هایی که باعث میشه بتونین درصد بالایی از این درس تو کنکور داشته باشین اطلاع از بودجه بندی اونه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : بودجه بندی درس ریاضی کنکور انسانی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.