کارت ورود به جلسه آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۰ ، برای شرکت در این آزمون الزامیه و همه داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 رو دارن ، باید چند روز قبل از برگزاری آزمون وارد سایت سنجش شده و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خودشون رو دریافت کنن .

 

 

داوطلبایی که در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ثبت نام کردن و قصد شرکت در این آزمون رو دارن ، باید برای حضور سرجلسه این آزمون ، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۰ رو همراه داشته باشن .

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۰ ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر میشه و تموم داوطلبایی که ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی رو انجام دادن ، می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد این سایت شده ، کارتشون رو دریافت کنن و از زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی مطلع بشن . 

در ادامه در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی 1400، ویرایش اطلاعات کارت از طریق سازمان سنجش و باجه های رفع نقص این آزمون توضیح دادیم . با ما همراه باشین !

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۰

لینک کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، چند روز قبل از برگزاری آزمون فعال میشه و داوطلبایی که شرایط استخدام دستگاه های اجرایی رو داشته و ثبت نام خودشون رو انجام دادن ، باید با مراجعه به سایت سنجش اون رو دریافت کرده و پرینتش رو سر جلسه آزمون حتما همراه خودشون داشته باشن .

هنوز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی 1400مشخص نشده به همین دلیل ، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرامی تحصیلیکو باشین تا به محض این که کارت ورود به جلسه این آزمون منتشر شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد ، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۰ چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی در سایت سنجش به آدرس sanjesh.org قرار داده میشه و داوطلبا تو این زمان باید وارد سایت سنجش شده و بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ، کارت ورود به جلسشون رو دریافت کنن .

 

خلاصه فرایند دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی 1400:

 

  1. ورود به سایت sanjesh.org

  2. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  3. دریافت کارت ورود به جلسه

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی 1400 :

 

ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org

 

 

انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز اجرایی " و کلیک روی عبارت " کارت شرکت در آزمون استخدامی متمرکز اجرایی سال 1400"

 

 

انتخاب یکی از چهار روش زیر و وارد کردن کد امنیتی و کلیک روی گزینه " جستجو " بعد از تکمیل کادر مربوط 

 

 

 

تصاویر بالا مربوط به فرایند دریافت کارت ورود به جلسه سال گذشته می باشد که ه محض تغییر در روند دریافت کارت 1400 این تصاویر به روز رسانی میشه.

 

با توجه به وضعیت پیش اومده تکمیل فرم خود ارزیابی برای همه داوطلبا الزامیه .

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

یکی از قابلیت هایی که سازمان سنجش همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ۱۴۰۰ در اختیار داوطلبا قرار میده ، ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه این آزمون هستش که در روند پذیرششون تاثیرگذاره .

داوطلبا موظفن در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعاتی مثل نام خانوادگی ، نام ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، دین ، سهمیه 5 درصد ایثارگران ، شاغل قراردادی ( نام دستگاه ) ، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی روی کارت ورود به جلسشون با مراجعه به سایت سنجش به ادرس sanjesh.org نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنن .

 

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ، همه اطلاعات داوطلبا اعم از نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، رشته امتحانی ، ، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون و ... روی اون نوشته شده .

متقاضیا باید این اطلاعات رو با دقت بررسی کرده و در صورت مغایرت با فرم ثبت نامی نسبت به رفع اون اقدام کنن . بعضی از اطلاعات روی کارت توسط خود داوطلب ویرایش میشه اما بعضی از اطلاعات مثل جنسیت ، معلولیت ، نیاز به منشی ، مقطع تحصیلی ، عنوان رشته و اولویت انتخابی و عکس رو نمیشه ویرایش کرد . برای همین سازمان سنجش باجه های رفع نقص رو ایجاد کرده که بتونین از طریق این باجه ها اطلاعاتتون رو ویرایش کنین .

 

 

به محض مشخص شدن ، آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 لینک دریافت آدرس ها رو در این مقاله میذاریم.

 

برای مطالعه کامل دفترچه آزمون استخدامی و اطلاع از ادامه مراحل پذیرش دستگاه های اجرایی ، می تونین مقاله زیر رو بخونین .


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، چندین روز قبل از برگزاری این آزمون منتشر میشه که به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به چه طریقی قابل دریافته ؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، از طریق سایت سنجش که آدرس اون در متن مقاله گفته شده قابل دریافته .

3- ✔️  آیا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر . برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

۰ ۰

اپن کارت چیست؟ ویژگی ها، معایب و 8 فیلم آموزش کامل

با افزایش استفاده از اینترنت، عرضه کالا و خدمات در بستر اینترنت به قدری زیاد شد که فروشگاه های اینترنتی شکل گرفتند. با افزایش فروشگاه های اینترنتی علاوه بر برند سازی، دسترسی خدمات به یک محدوده فیزیکی خاصی محدود نشد و دامنه تجارت ها گسترش یافت. اپن کارت در واقع یک فروشگاه ساز آنلاین است. در این مقاله همه چیز درباره این پلتفرم، معایب و مزایای آن خواهیم گفت.

اپن کارت

اپن کارت چیست؟

اپن کارت در واقع یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک حرفه ای و متن باز است که به وسیله آن میتوان فروشگاه های اینترنتی را به صورت رایگان و به راحتی ساخت. اما در سایت opencart.com تعریف این چنینی درباره این پلتفرم ارائه شده است:

Opencart یک پلتفرم تجارت الکترونیکی رایگان و منبع باز برای تجار آنلاین است که بنیادی حرفه‌ای و قابل اعتماد جهت ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق فراهم کرده و طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.