کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو


متقاضیای ادامه تحصیل تو مقطع ارشد وزارت علوم و بهداشت می تونن با عضویت تو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، از همه ی اخبار و اطلاعیه های مرتبط با ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد تو کوتاه ترین زمان ممکن با خبر بشن و بدون هیچ پیام تبلیغاتی خبرهای مهم این مقطع رو دنبال کنن .


کمتر کسی پیدا میشه که اسم تلگرام رو نشنیده باشه و از این شبکه اجتماعی پر کاربرد استفاده نکرده باشه . به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقطع ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت رو از طریق همین شبکه اجتماعی به اطلاع متقاضیای این مقطع برسونیم تا در جریان اخبار لحظه به لحظه کارشناسی ارشد قرار بگیرن . مشترکای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو می تونن با عضویت رایگان تو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو تو کوتاه ترین زمان ممکن از همه ی اخبار و اطلاعیه ها با خبر بشن .



 

همه ی علاقمندا و داوطلبای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد می تونن برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه های این مقطع عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا در جریان همه ی رویداد ها مثل ثبت نام ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج ، تکمیل ظرفیت و بقیه اخبار مرتبط با کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قرار بگیرن .

 

 

 
سوالات متداول

1- برای عضویت تو کانال کارشناسی ارشد تحصیلیکو باید هزینه پرداخت کرد ؟
خیر ، عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو کاملا رایگانه و نیازی به پرداخت هزینه نیست .

2- در کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو چه مواردی اطلاع رسانی میشه ؟
تو این کانال تمام اطلاعیه ها در خصوص ثبت نام ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج ، تکمیل ظرفیت و ... به طور کامل و جامع اطلاع رسانی میشه .

3- تو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو فقط اطلاع رسانی های ارشد وزارت علوم انجام میشه ؟
خیر تو این کانال علاوه بر اطلاع رسانی های ارشد وزارت علوم ، اطلاع رسانی های ارشد وزارت بهداشت هم انجام میشه . 

منبع : کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو

۰ ۰

روش ساخت استیکر تلگرام

برخلاف سایر برنامه های چت که ایجاد استیکر را محدود می کند، تلگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا از تصاویر خود استیکر بسازند. تلگرام حتی اجازه می دهد تا استیکر ها را منتشر کرده یا آن را با دوستان یا مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. حدس می زنیم، این موضوع یکی از دلایلی است که تلگرام کاربران زیادی دارد. اگر می خواهید نحوه ساخت استیکر تلگرام را با استفاده از تصاویر خود بدانید، این مقاله را بخوانید تا به یک کاربر قدرتمند تلگرام تبدیل شوید.

روش ساخت استیکر تلگرام در ویندوز (با کمک ربات رسمی و مطمئن)

تلگرام از فناوری کارآمد و باز استفاده می کند. با استفاده از آن، می توانید استیکر های خود را ایجاد کنید.

ادامه مطلب اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.