ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۹۹

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه های سراسری ۹۹ که احتمالا بعد از اعلام نتایج نهایی ارشد شروع میشه ، فرصتی رو برای فارغ التحصیلای کارشناسی ایجاد کرده تا بتونن در صورت داشتن تمام شرایط لازم ، شانس خودشون رو برای پذیرش بدون کنکور ارشد سراسری امتحان کنن .



تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه های سراسری به دو صورت امکان پذیره ، یکی از طریق ثبت نام کنکور و یکی از طریق ثبت نام بدون کنکور . قبلا داوطلبایی که قصد تحصیل در دانشگاه های سراسری ( روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور ) رو داشتن فقط باید در کنکور ارشد شرکت می کردن و مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه ها می شدن ، ولی چند سالیه که دانشگاه ها علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور از طریق بدون کنکور هم پذیرششون رو برای مقطع ارشد انجام میدن .

اما علاوه بر پذیرش استعداد های درخشان که فقط برای داوطلبای ممتاز دوره کارشناسیه ، طبق آخرین اخبار قراره پذیرش ارشد بر اساس سوابق تحصیلی هم انجام بشه . ولی اکثر داوطلبا نمی دونن که این ثبت نام قراره چه زمانی و به چه صورتی انجام بشه . برای همین در ادامه این مقاله در مورد ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کنکور ارشد ۹۹ توضیح دادیم با ما همراه باشین !

 

 

زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد ۹۹

داوطلبایی که قصد ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد ۹۹ رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سنجش باشن تا از زمان ثبت نام رشته محل مورد نظرشون مطلع بشن . این ثبت نام احتمالا بعد از اینکه نتایج نهایی ارشد اعلام بشه شروع میشه ، اما چون هنوز اطلاعیه مشخص در این خصوص داده نشده بهتون پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه خبری شد مطلع بشین . این مقاله هم بعد از منتشر شدن اطلاعیه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه های سراسری ، به روز رسانی میشه .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه های سراسری ۹۹ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 برای اطلاع از ثبت نام بر اساس سوابق ارشد دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد ۹۹

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی قراره برای دانشگاه هایی اجرا بشه که ظرفیتشون از طریق کنکور سراسری به اون حد نصاب لازم نرسیده باشه برای همین پیش بینی می کنیم احتمالا این ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام بشه .

اما چون هنوز اطلاعیه ای در خصوص نحوه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد 99 داده نشده ، پیشنهاد می کنیم عضو کانال ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد ، مطلع بشین . این مقاله هم بعد از مشخص شدن نحوه ثبت نام به روز رسانی میشه .

 

 برای اطلاع سایر راه های ورود به مقطع ارشد به صورت بدون کنکور می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام ارشد بدون کنکور

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه های سراسری 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 برای اطلاع ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه سراسری چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام احتمالا بعد از اعلام نتایج نهایی ارشد انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد سراسری تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفته شد احتمالا این ثبت نام تو سایت هر دانشگاه به طور مجزا انجام میشه .

3- ✔️ چه دانشگاه هایی به صورت سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع ارشد می کنن ؟

✔️ همه دانشگاه هایی که از طریق کنکور ظرفیتشون به اون حد نصاب لازم نرسه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۹۹

۰ ۰

حافظه فعال چیست؟

سیستم شناختی شما که می تواند مقدار محدودی از اطلاعات را به طور موقت در خود نگه دارد، حافظه فعال نامیده می شود.حافظه فعال در استدلال، تصمیم گیری و هدایت رفتار در هر شرایطی کمک می کند.کلاس علومی را تصور کنید که معلم در آن در مورد سیارات صحبت می کند و دانش آموزان اطلاعات را به ترتیب خاصی مرتب می کنند.

به عنوان مثال، آنها ممکن است کشف مریخ و مشتری را در یک جدول زمانی به تصویر بکشند یا آنچه را که می شنوند دسته بندی کنند – به عنوان مثال، اورانوس و نپتون به عنوان “سیارات آبی” و غیره.

برخی از افراد حافظه کوتاه مدت و حافظه فعال را مترادف در نظر می گیرند. اما یک تفاوت اساسی بین این دو وجود دارد.

هنرفردی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.