کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو

تو این مقاله ، به معرفی کانال تلگرام دکتری تخصصی مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پرداختیم تا کاربرای سایت این مرکز تو کوتاه ترین زمان ممکن در جریان همه ی اطلاعیه ها و اخبار مربوط به آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد و همچنین بدون آزمون های دکتری قرار بگیرن .


با توجه به رشد تکنولوژی تو دنیا و همچنین کشور ما ، تقریبا اکثر اطلاع رسانی ها و اخبار از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به اطلاع افراد جامعه می رسه که تو بین اونا تلگرام به خاطر سرعت و در دسترس بودن طرفدارای بیشتری رو به خودش اختصاص داده . به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا کانال تلگرام دکتری تخصصی رو راه اندازی کنیم تا به وسیله اون تموم اخبار و اطلاعیه های مربوط به دکتری مثل ثبت نام آزمون دکتری ، انتخاب رشته آزمون دکتری ، اعلام نتایج آزمون دکترا ، مصاحبه دکتری ، شهریه دکترا ، بدون آزمون های مقطع دکتری و ... رو اطلاع رسانی کنیم تا متقاضیا تو کوتاه ترین زمان از همه ی این خبر ها مطلع بشن .



 

مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، کانال تلگرام تخصصی دکتری رو ایجاد کرده تا بتونه علاقه مندا و متقاضیای تحصیل تو مقطع دکتری رو از اخبار لحظه به لحظه دکتری با خبر کنه . داوطلبای مقطع دکتری می تونن با عضویت رایگان تو این کانال از اخبار مرتبط با دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد تو مقطع دکتری مثل زمان ثبت نام ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج ، تکمیل ظرفیت و بقیه خبرها مثل بدون آزمون های دکتری مطلع بشن .

 



 
سوالات متداول

1- آیا برای عضوین در کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باید هزینه پرداخت کرد ؟
خیر ، عضویت در این کانال کاملا رایگانه و نیازی به پرداخت هزینه نداره .

2- تو کانال دکتری تحصیلیکو ، فقط در مورد دکتری وزارت علوم اطلاع رسانی میشه ؟
خیر ، تو این کانال علاوه بر تمام اطلاع رسانی ها و اخبار دکتری وزارت علوم ، این اخبار برای دکتری وزارت بهداشت هم اطلاع رسانی میشه .

3- چطور میشه عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو شد ؟
برای عضویت تو این کانال می تونین از طریق لینکی که تو این مقاله گذاشتیم اقدام کنین و به محض انتشار خبر جدیدی در مورد دکتری مطلع بشین .

منبع : کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو

۰ ۰

ثبت ربات تلگرام (این مرحله باید در هر روشی انجام شود)

ربات تلگرام باید ثبت شود. با ارسال پیام به ربات BotFather (کلیک کنید) در تلگرام، ربات مورد نظر را ثبت کنید. مراقب حساب های جعلی باشید: BotFather اصلی دارای تیک تأیید است.

برای شروع کار پیام “/newbot” را به BotFather ارسال کنید تا شما را در این پروسه آسان راهنمایی کند. شما یک کد HTTP API دریافت خواهید کرد که می توانید آن را در جایی امن ذخیره کنید. از این کد برای اتصال ربات به API استفاده می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.